תכנון מערכות כיבוי אש

בעת תכנון מערכת כיבוי אש, יש כמה דברים שחשוב לזכור. זה יעזור לכם לבחור את הציוד המתאים ויספק את ההגנה היעילה ביותר לרכוש שלכם.

תכנון מערכות כיבוי אש הוא דבר חשוב


מערכת כיבוי אש מתוכננת היטב היא מקום בטוח ומאובטח לנהל עסקים. התוכניות הטובות ביותר להגנה מפני אש יוכלו לעמוד במגוון רחב של נסיבות ובעימותים הבאים. לתוכנית אש מחושבת היטב תהיה סיכוי קטן בהרבה לאסון מאשר אותו גוש זהב חמקמק. תוכנית אש טובה תעזור להבטיח את בטיחות העובדים והלקוחות שלך. שמירה על צוות העובדים שלך מעודכן בשיטות העבודה המומלצות לבטיחות אש היא הדרך הטובה ביותר להישאר צעד אחד לפני המתחרים. שימוש במערכת מודרנית לגילוי וכיבוי אש יסייע להבטיח את בטיחות העובדים והלקוחות שלך כאחד. תוכנית אש חסינת תקלות היא גם סיבה טובה לבצע בדיקת תחזוקה שוטפת של המערכות והציוד שלך.

אז מה כדאי לעשות?


אז למה כדאי לצפות ממטף וכיבוי אש ומה כדאי לעשות? יש הרבה מהמורות שצריך להימנע מהן, אבל אפשר להבין מה זה מה ומתי. לא בהכרח אפשר להסתבך, אבל אפשר לשמור עליהם עם קצת גריז מיושן וטוב למרפקים וקצת מזל. החלק הטוב ביותר הוא שאתה שולט במצב. אפשר להתעלם מהעובדה שיש שפע של ספקים בחוץ, וצריך רק לסנן את הטובים ביותר כדי לקבל את המרב תמורת הכסף שלהם. יש אפילו חברות שיתאימו פתרון לפי המפרט שלך. אולי אפילו תוכל לזכות בנסיעה חינם לירח ובחזרה.

מערכות הכיבוי למים


מערכת כיבוי אש היברידיות הן טכנולוגיה חדשה המשתמשת במים ובגז אינרטי כדי לדכא שריפה. למערכות היברידיות יש את היכולת לספק מיגון אש מעולה לחללים סגורים, תוך צמצום דרישות שטח ותחזוקה.

מערכות אלו נועדו להגן על אזורי אחסון נוזלים דליקים ומכונות. בנוסף, ניתן להשתמש בהם כדי להגן על שנאים חשמליים ומתחמי גנרטורים.

מערכות אלו זמינות במספר צורות. הנפוצה ביותר היא מערכת המבול, המשתמשת בתערובת של קצף ומים כדי לדכא שריפה. מערכת מסוג זה מצויה בדרך כלל במחסנים תעשייתיים ובמתלים למטוסים. המערכת מספקת יישום סימולטני של מים על פני כל המפגע.

סוגים מסוימים של מערכות כיבוי היברידיות כוללות Victaulic Vortex(tm) ו-Stat-X(r). מערכות אלו נועדו להגן על מתקנים רגישים למים כגון מבנים, מיכלים ומפעלי מים. הם מציעים מבחר של חרירים ופולטים. הם גם מתוכננים להיות בטוחים לסביבה ולהפחית משקל ותחזוקה.

ל-SDM Antincendio מגוון רחב של ציוד כיבוי אש על בסיס מים. טכנולוגיית אטומיזציית המים של החברה זמינה בדרגות שונות וניתנת להתאמה אישית כדי לענות על הצרכים של יישומים שונים.

מערכות כיבוי היברידיות מותקנות בייצור חשמל, טורבינות בעירה וספסלים רטובים לתעשיית המוליכים למחצה. הם גם מוערכים עבור ביצועים ברמות מרובות. הקרן לחקר הגנת אש ערכה סקירת ספרות כדי להעריך את היעילות של מערכות כיבוי אש היברידיות. מחקר זה יושם לאחר מכן לפיתוח NFPA 770, התקן החדש למערכות כיבוי אש היברידיות.

לפרטים נוספים : https://selanahari.co.il/%D7%AA%D7%9B%D7%A0%D7%95%D7%9F-%D7%9E%D7%A2%D7%A8%D7%9B%D7%95%D7%AA-%D7%9B%D7%99%D7%91%D7%95%D7%99-%D7%90%D7%A9/