כיצד לבחור מחיצות תקרה

מחיצות תקרה

קיימות מספר אפשרויות למחיצות תקרה. לדוגמה, ניתן להשתמש במחיצות על הרצפה, אשר מותקנות בקלות ומוגדרות מחדש. בנוסף, יש גם תקרה תלוי מחיצות.

בהשוואה למחיצות המותקנות על הרצפה, למחיצות תלויות תקרה יש מערכת הרכבה ייחודית. נראה שהם צפים באוויר, ויכולים להיות עשויים ממגוון חומרים. הם אידיאליים עבור שירותים כי הם פחות מ 31 אינץ ' רחב. עם זאת, הם אינם האפשרות הטובה ביותר עבור סביבות תעבורה גבוהה.

בניגוד למחיצות המותקנות על הרצפה,תלויות תקרה דורשות תומכי תקרה ממתכת. זה מקשה עליהם לנקות. זה גם אומר שיש פחות מקום לאנשי ניקיון לתמרן. זה יכול להגביל את התדירות שבה ניתן לנקות את השירותים שלך.

למרות המגבלות שלהם, תקרה תלוי מחיצות יכול להיות דרך מצוינת ליצור ערעור אסתטי בתחומים חשובים. לדוגמה, אם אתה בונה מועדון בריאות, אתה יכול להתקין מחיצות נירוסטה כדי להעניק למתקן שלך מראה מלוטש.

בנוסף, מערכת הרכבה למחיצות מהרצפה עד התקרה היא דרך נהדרת להגביר את הנראות במשרד או בחלל התכנסות ציבורי. הם גם בחירה מצוינת עבור שירותים ארגוניים. מלבד היותם פרקטיים, מחיצות מסוג זה עמידות וניתנות להגדרה מחדש.

שימוש במערכת הרכבה מהרצפה עד התקרה הוא גם בחירה חכמה עבור מלונות ומוטלים. במקומות אלה יש בדרך כלל אוכלוסיות גדולות. היכולת להתאים את המחיצות בהתאם לצרכי המשתמשים היא יתרון גדול.

מה החומרים המרכיבים במחיצות ?

בין אם אתה שיפוץ או הרחבת העסק שלך, מחיצות התקרה מציעים את הגמישות של התאמה אישית של סביבות העבודה שלך. הם קלים להתקנה ולתחזוקה, והם מספקים פתרון אטרקטיבי ופונקציונלי להפרדת חללים פנימיים.

מחיצות אלה מעוגנות בתקרה וברצפה, מה שמעניק להן יציבות. הם יכולים להיות עשויים פלדה, אלומיניום, או מגוון של חומרים אחרים. הם גם תואמים את עדה.

מחיצות אלה מושלמות לשירותים עם תקרות נמוכות. הם גם אופציה נהדרת לחדרי התכנסות ציבוריים. סוגים אלה של מחיצות קל להגדיר מחדש, והם מאוד חסון.

מחיצות תקרה אלה זמינות בצבעים רבים ושונים. ניתן לבנות אותם עם חומרת נירוסטה וצירים. הם חלודה עמיד, והם יכולים בקלות לנקות. הם בחירה פופולרית עבור חדרי אמבטיה בעסקים, כנסיות ומסעדות.

עבור אזורים תעבורה גבוהה, תקרה תלוי מחיצה לא יכול להיות האפשרות הטובה ביותר. הם אינם מומלצים לשירותים עם סביבות מועדות לוונדליזם.

מחיצות אלה מגיעות במגוון חומרים, כולל פלדה מצופה אבקה, פלסטיק מוצק ואלומיניום. הם עמידים בפני חלודה, עמידים בפני אש וקלים לניקוי. הם גם סבירים וקלים להתקנה.

עבור מחיצות המעוגנות לרצפה, יש למסגר את הצלחת העליונה לקורות. לאחר מכן מחברים את הצלחת התחתונה לתת רצפת העץ. חללי הרבעה מלאים בבידוד באט פיברגלס.

מהן מחיצות רצפה ותקרה?


שלא כמו האמור לעיל, מחיצת רצפה או התקרה תישאר ככל הנראה בעתיד הנראה לעין. דיירי המשרד או חדר השינה אולי אפילו לא יודעים שהקירות במקום, שלא לדבר על העובדה שהם מחולקים זה מזה. זה דבר טוב, בהתחשב בכך שפע של שטחי משרדים יכול בקלות להפוך מובלעת תא. יש לקוות, יש קבלן מכובד על היד כדי לשמור על השלום והסדר במקום העבודה. אם אתה בר מזל, אתה יכול גם לקבל לדגום את עבודתם ללא הטרחה של ביקור בארון של השרת! זה בהחלט מעדן חיובי, אם כי אחד שאתה עשוי להיות מוכן לחלוק עם קונה פוטנציאלי אם אי פעם תמכור את העסק. אלה בעסק של קבלנות בהחלט יכול להעריך את הערך של סוג זה של הסדר.

בעוד שהתעשייה מעל הקרקע היא בגדול שם נרדף לסקסי והפחות תואם, ניתן לומר את אותו הדבר על המחצית הלא מושמעת יותר של המשוואה. במילים אחרות, חלק הארי של המזומנים שהרווחת קשה יושקע על יותר מסתם הסחורות והשירותים שהעובדים שלך דורשים כדי לבצע את תפקידם.