אריחים

סוגים שונים של אריחים וכיצד לבחור את האדם הנכון עבור הבית שלך

אריחים הם כיסויים דקים העשויים מחומרים עמידים כמו קרמיקה, אבן, זכוכית או חימר אפוי. הם מקובעים יחד בדפוסים ומכסים רצפות, קירות ושולחנות. חלק מהאריחים מגיעים בצבעים שונים ויכולים להתאים לסגנונות וצבעים שונים של בתים. במאמר זה, נדבר על סוגים שונים של אריחים וכיצד לבחור את האדם הנכון עבור הבית שלך.

מהם סוגי האריחים?

ישנם סוגים רבים של אריחים בהם תוכלו להשתמש לרצפות ביתכם. חלקם קרמיקה ואחרים פורצלן. אריחי קרמיקה מיוצרים על ידי אפיית חימר בטמפרטורה גבוהה. תהליך זה יוצר ריצוף עמיד וקל לניקוי. אריחי פורצלן הם פחות נקבובי מאשר אריחי קרמיקה. הם עמידים ויכולים לעמוד בתעבורה גבוהה, מה שהופך אותם למושלמים לרצפות ולמשטחים.

אריחי פסיפס מגוונים מאוד ומגיעים בצבעים, צורות וסגנונות רבים. אלה קלים להתקנה גם בחדרים קטנים. אתה רק צריך את כלי החיתוך הנכונים. אריחי פסיפס משמשים לעתים קרובות בחדרי אמבטיה, מטבחים ומשטחי שולחן. הם אידיאליים עבור כל אזור של הבית שלך, כי הם עמיד להתנגד לחות.

אריחי קרמיקה עשויים מחומרים טבעיים והם בחירה פופולרית לרצפות. הם זמינים בצורות מזוגגות ומזוגגות. הם עמידים מאוד, קלים להתקנה וקלים לניקוי. אריחי קרמיקה זמינים גם במגוון סגנונות. אריחי קרמיקה מזוגגים יש משטח מזוגג המספק צבע אחיד לאורך. אריחי קרמיקה לא מזוגגים נקבוביים יותר, ולכן הם אינם מומלצים לאזורי תנועה גבוהים.

אריחי גרניט הם בעלי מראה מפואר ונצחי, והם נקבוביים יותר מאריחים אחרים. עם זאת, הם רגישים מכתים והם יקרים מאוד. הם גם פופולריים בחוץ.

איזו איכות אריחים היא הטובה ביותר?

בעת רכישת אריחים, חשוב להסתכל על איכות ועובי האריחים. זה יקבע אם הם יהיו עמידים מספיק למטרות שלך. אריחים דקים מדי אינם טובים לקירות שלך. באופן כללי, תרצה לרכוש את הציון העבה והעמיד יותר.

בעת רכישת אריחי קרמיקה, הקפד לחפש פגמים על פני השטח. זה כולל בלאי, דינגס ועיוותים. אריחי זכוכית גם צריך להיבדק בקפידה עבור סדקים וקצוות סדוקים. אתה יכול גם להרגיש את המרקם של האריח על ידי לחיצה על היד שלך נגד זה. אם האריח כבד, זה באיכות גבוהה. אם זה מרגיש קל, זה כנראה באיכות נמוכה. דרך נוספת לדעת אם אריח איכותי היא להקיש עליו על משטח חלק ביד השנייה. אם המרקם מרגיש מתכתי, הוא איכותי.

סוג האריחים שתבחר יהיה תלוי באיזה אזור ברצונך להשתמש בהם. אריחי חרסינה או קרמיקה מתאימים יותר לאזורי תנועה גבוהים. אם אתה מרצף את הקירות שלך, ייתכן שתרצה לבחור אריח שאינו נקבובי ועמיד בפני כתמים.

אריחי חרסינה וקרמיקה שניהם עמידים, וקרמיקה בדרך כלל זולה יותר מחרסינה. פורצלן הוא גם עמיד יותר מכתים ומים. שניהם מתאימים לקירות ולרצפות.

כיצד להתאים אריחים לבית שלך?

ישנם אלפי החלטות לבצע שיפוץ מטבח או חדר אמבטיה. אחד מהם הוא כיצד להתאים את האריחים שלך. זה אולי לא נראה כמו עניין גדול, אבל התאמת האריחים שלך יכול לרומם את המראה של הבית כולו. קח קצת זמן לחפש רעיונות באינטרנט ובמגזינים. אתה יכול אפילו ללכת לחנות כדי לראות אילו אריחים יתאימו בצורה הטובה ביותר לשאר הבית.

ראשית, עליך לבצע מדידות של האריח הנוכחי שלך. מדוד את העובי. קל יותר להחליף אריחים דקים יותר מכיוון שאתה יכול לבנות מרגמה מתחת. אריחים עבים יותר קשה להחליף כי הם לא סומק עם האריחים הנוכחי שלך. אתה יכול גם לנסות לקחת חתיכת אריח קטנה לחנות ולהחזיק אותה עד כמה אריחים אחרים כדי למצוא אריח שנראה דומה. אם אינך מוצא התאמה, בקש עזרה מעובד.

ברגע שיש לך את המידות שלך, עליך לפרוש את האריחים שלך. ודא כי כל אריח מזווג במקום שבו הוא ילך. הימנע מהצבת אריחים רבים מדי קרוב מדי מכיוון שהם לא יתחברו כראוי. זכור, המיקום של כל אריח יכול לעשות או לשבור את המראה הכללי של הפרויקט שלך.

בעת בחירת האריחים שלך, עליך לשקול את העיצוב והתכונות של החדר לפני שתקבל החלטה. בחר את האריח שישפר את האווירה של החדר. בחירת הרצפה הנכונה היא אחת הדרכים הקלות ביותר להפוך חדר. עם זאת, אנשים רבים מתקשים לבחור את הרצפה המושלמת. זה רעיון טוב ללמוד את היסודות של ריצוף ו "דפוסי ירידה" על מנת להפוך את הבחירה הטובה ביותר.