שולחנות מטבח קטנים

המדריך האולטימטיבי לשולחנות מטבח קטנים

אם אתה עובד עם שטח מטבח מוגבל, שולחן מטבח קטן הוא אופציה מצוינת. לא רק זה סוג של שולחן לחסוך מקום, אבל זה יהיה גם נראה מסוגנן. אבל איך בוחרים נכון? להלן מספר טיפים שכדאי לזכור בעת קניית שולחן מטבח קטן.

למה להשתמש שולחן מטבח קטן?

כשאין לכם הרבה מקום במטבח, תוכלו להשתמש בשולחן מטבח קטן להגשת מגוון מנות. בחירת שולחן קטן יכולה להיות דרך נהדרת לחסוך מקום תוך הוספת סגנון לביתכם. אתה יכול גם לבחור שולחן שיש לו בסיס הכן. אלה יכולים להיות ידידותיים מאוד לרגליים, אך הקפידו לבחור שולחן עם משקל מספיק בבסיס כדי שלא יתנדנד או יתייצב. אתה יכול גם להשתמש שולחן מרובע, אשר ניתן להציב על הקיר או בפינה. שולחן עומד חופשי, לעומת זאת, יכול להיות כל צורה שאוהבים.

יתרון גדול נוסף בשימוש בשולחן מטבח קטן הוא העובדה שהוא יכול להשתלב בכל תפאורה. רגליו המעוגלות גורמות לו להיראות מרווח יותר ומאפשרות לך לתחוב את הכיסאות כשאתה לא משתמש בהם. אתה יכול גם להשתמש בו כעגלת שתייה, במידת הצורך.

בין אם אתה אוהד מינימליסטי או עיצוב קלאסי, שולחן מטבח קטן יכול לעזור לך להפיק את המרב של שטח מוגבל. שולחנות קטנים יכולים גם לחסוך מקום מכיוון שלעתים קרובות יש להם שטח אחסון מחובר. כמה שולחנות מטבח קטן יכול אפילו יש שולחנות טיפה עלה כדי לאפשר שטח הרצפה שמיש יותר. רגלי סיכת ראש הן בחירה מצוינת נוספת ויכולות להוסיף נופך מודרני מהנה של אמצע המאה לעיצוב.

טעויות שיש להימנע מהן בקניית שולחנות מטבח קטנים

אחד הדברים החשובים ביותר לחפש בשולחן מטבח קטן הוא המסגרת שלו. וודא שהוא מוצק ויציב. עליו להיות גם עלה מתקפל או ניתן להרחבה, כך שתוכלו להשתמש בו למסיבות שונות. שולחן מתקפל או ניתן להרחבה יכול להיות רעיון נהדר עבור לילות שבוע או סופי שבוע.

אם יש לך ילדים קטנים, הקפד לבחור שולחן עם משטחים שאינם עמידים או כתמים. חשוב גם לבחור שולחן עם משטחים קלים לניקוי. כמו כן, אם יש לכם שולחן אוכל חיצוני, וודאו שהוא יכול לעמוד בתנודות לחות ואור שמש. ואחרון חביב, להיות בטוח שאתה בוחר שולחן שאתה מרגיש בנוח מול כאשר יש לך אורחים מעל.

מה חשוב לדעת על שולחנות מטבח קטנים?

שולחנות מטבח קטנים מעוצבים לעתים קרובות עם חללים קטנים בראש. הם יכולים לחסוך שטח רצפה יקר כאשר קיר רכוב. סגנון זה גם משאיר יותר מקום מתחת לאחסון נוסף או עגלת מטבח ניידת. באופן אידיאלי, השולחן ייבנה עם מספיק מקום לרגליים שיתאימו מתחת. אם החלל שמתחת לשולחן הדוק, שקול להשקיע בטבלה הניתנת להרחבה.

אחד הגורמים החשובים ביותר ברכישת שולחן מטבח קטן הוא כוחו. שולחן חסון צריך להיות עשוי עץ כי הוא הצטרף יחד. הימנע משימוש יותר מדי קבצים מצורפים, אשר יכול להחליש את הבנייה. שולחן מתנדנד הוא סימן לשולחן עשוי בצורה גרועה. שולחן טוב ירגיש יציב, אבל אחד זול עשוי להיות מוחזק יחד עם דבק או סיכות.

אם אתם מתכננים להושיב מספר אנשים ליד שולחן מטבח קטן, שולחנות עגולים הם הטובים ביותר. לשולחנות עגולים יש קצוות מעוגלים שמרגישים פחות מעיקים ולא יפריעו לזרימת החדר שלך. בחר שולחן מעוגל עם כיסאות תואמים כדי ליצור תחושה של זרימה.

שולחן גדול מדי יכול להיראות צפוף מדי. שולחנות עגולים הם רב-תכליתיים יותר ומציעים שטח פנים רב יותר. הם גם מתאימים יותר לחללים קטנים. שולחנות עגולים טובים גם לשיחה ופונים שטח רצפה. שולחן עגול העליון זכוכית יכול לעזור ליצור אשליה של חדר גדול יותר.