הקמת גינות גג

הקמת גינות גג

אם אתם מחפשים לבנות גינת גג, הגעתם למקום הנכון. במאמר זה נבחן מה החומרים שאתה צריך, איך לעצב גן הגג, ומה היתרונות. הקמת גינת גג היא דרך נהדרת לקבל שטח ירוק רענן ומראה טבעי על גבי הבניין שלך.

איך להקים גינת גג?

אם ברצונכם לשתול גינת גג, עליכם להיות מודעים למספר גורמים שיקבעו את הצלחתה. ראשית, חשוב לקבל את אישור בעל הבית לפני הקמת הגינה שלכם. שנית, אתה צריך לדעת את התקנון ואת חוקי הבנייה של היישוב שלך. עיריות מסוימות עשויות לאפשר גינות גג, בעוד שאחרות עשויות לדרוש אישורים. חשוב לחקור את החוקים המקומיים שלך לפני שתתחיל בגינה שלך מכיוון שאתה עלול להיות כפוף לקנסות.

גינת גג היא דרך נהדרת לתפוס מי גשמים. זה גם מקום נהדר להתרועע. עם כמה צמחים וכמה שולחנות וכיסאות, תוכלו להפוך את הגינה שלכם לחלל מזמין לחברים ובני משפחה. חשוב לזכור כי השקיית צמחים בקיץ חשובה במיוחד, מכיוון שאפשר לחרוך את העלים והגבעולים של הצמחים שלכם.

מלבד בחירת מיקום, עליך גם להחליט מה גדל מדיה תשתמש עבור הגינה שלך. עבור גינת גג, עליך להשתמש במדיום גידול קל כדי למזער את המשקל הכולל. אתה יכול למצוא תערובות אלה בחנויות לאספקת גינה. הם מכילים מרכיבים כגון פרלייט וספגנום כדי לשמור על לחות ולאפשר אוורור. כדאי להשתמש גם באדניות קלות במקום באדניות בטון כבדות. לחלופין, תוכלו לרכוש אדניות תת-מושקות זמינות מסחרית, המכונות ארגזי אדמה.

בין אם אתה משתמש בעציצים או באדניות, וודא שיש להם חורי ניקוז. מיטות מוגבהות הן דרך פופולרית נוספת לגדל גינת גג. הם מציעים יותר מקום וניקוז מאשר סיר בודד. מערכת השורשים של הצמח זקוקה למערכת ניקוז טובה, מה שאומר שעליך להשתמש בתערובת עציצים ללא קרקע שהיא קלה ואינה מכילה יותר מדי מים.

אילו חומרים נדרשים להקמת גינת גג?

החומרים הנדרשים להקמת גינת גג שונים מאוד בהתאם לסוג. הם צריכים להיות חזקים ועמידים, קלים וגמישים כדי לאפשר חיתוך והתקנה קלים. קצף פוליסטירן מוקצף קשיח הוא חומר נפוץ המשמש לגינות גג.

אדניות ומדיום גידול חשובים גם הם. מכיוון שגני הגג מוסיפים משקל לבניין, אדמת עציצים קלה היא חומר חיוני. אדמת עציצים היא בחירה מצוינת לשתילת צמחים על הגג, מכיוון שהיא תשמור על לחות ותאוורר את האדמה. אתה יכול אפילו להשתמש באדניות פלסטיק, שהן הרבה יותר קלות מאשר אדניות בטון או אבן. אדניות מסחריות תת-קרקעיות, הנקראות תיבות אדמה, הן אפשרות שימושית נוספת. הם קלים ומכילים מאגר לצמחים לשתות ממנו מים.

בבחירת מיכל, הקפד לבחור מיכל קל משקל עמוק מספיק כדי להחזיק את הצמחים. בחר סירי פלסטיק או עץ על פני חומרים כבדים כמו טרקוטה. כמו כן, בחר ריהוט מתקפל שניתן לאחסן כאשר אינו בשימוש. אם אתה רוצה שגינת הגג שלך תהיה אטרקטיבית ככל האפשר, אתה יכול לבחור מכולות העשויות מחומרים ממוחזרים.

חומר חשוב נוסף לגינת גג הוא קרום איטום. חומר זה הוא מרכיב חיוני כי זה חייב למנוע לחות להיכנס למתקן. קרום האיטום חייב לעמוד בדרישות מחמירות ובסטנדרטים חומריים על מנת לשמור על יופיו וביצועיו של הגן. בנוסף, הממברנה חייבת להיות עמידה מספיק כדי לתמוך במשקל הצמח ובמים, והיא חייבת להיות עמידה בפני כימיקלים בקרקע.

מהם היתרונות של גינות גג?

אחד היתרונות של גינות הגג הוא שהם מספקים בית גידול טבעי לציפורים וחיות בר אחרות. מינים רבים של ציפורים חיים בערים, ויש יותר מ -300 מינים בלונדון בלבד. בזים פרגרין הם בין הציפורים הנפוצות ביותר בעיר, והם נמצאו באמצעות נופי גג כמקום מנוחה זמני.

יתרון נוסף של גינות הגג הוא בכך שהם עוזרים להפחית את אפקט אי החום. ערים גדולות רבות חוות טמפרטורות מוגברות בשעות היום. הסיבה לכך היא שגגות הבניינים הללו סופגים אור וחום, ומקרינים אותו חזרה לאזור. תופעה זו נקראת "אפקט אי החום", והיא עלולה לגרום לאזורים עירוניים לחוות טמפרטורות גבוהות יותר כל השנה. בגלל זה, גינות גג יכולות לעזור להפחית את אפקט אי החום, כמו גם לספק צל לבניינים.

גינת גג יכולה גם להפחית רעש. מכיוון שצמחים ואדמה סופגים גלי קול, גינות הגג שימושיות בהפחתת הרעש. בנוסף, גינות גג יכולות לעזור ללמד ילדים צעירים על חקלאות, והם אפילו יכולים לעזור להם בלימודים. הם יכולים אפילו לעזור בנגר מי סערה, המהווה דאגה מרכזית בערים.

גגות ירוקים יכולים להקל על הלחץ על מערכות ניקוז מי סערה, שכבר מתוחות על ידי שינויי אקלים. הם גם מאפשרים לאנשים לגדל מזון באזורים מאוכלסים בצפיפות, מה שמקטין את עלויות ההובלה ואת טביעת הרגל הפחמנית.

לפרטים, לחצו: "YAROK365" הקמת גינות גג