דלתות כניסה ופנים אטומות למים

בכל פעם שאתם מתכננים להתקין דלתות כניסה ופנים בצפון , עליכם להקפיד על סוג החומר שתבחרו. החומר המשמש לדלתות צריך להיות עמיד, שכן לא רוצים להתקין דלתות שיתפרקו בקלות. דלתות אלו צריכות להיות גם עמידות במים, כך שהרכוש שלכם יהיה מוגן מפני נזקים.

דלתות עמידות למים


בין אם אתה מחפש לשמור על הבית שלך יבש, או שאתה רק רוצה להגן על המשפחה שלך מפני פגעי מזג האוויר, דלתות עמידות למים יכולות להיות חלק חיוני מהבית שלך. הם תוכננו במיוחד כדי לעמוד בפני קשיי הלחות, מה שהופך אותם לבחירה מצוינת עבור אזורים כמו חדר האמבטיה או המטבח שלך.

הדרך הטובה ביותר להפוך דלת לעמידה למים היא לאטום כראוי את הרווחים סביבה. זה ימנע דליפות, נזקים וצמיחת עובש, ויעזור לשמור על הבית שלך יבש.

אם הדלת שלך עשויה מעץ, ייתכן שהיא תצטרך כמה שכבות צבע כדי לשמור עליה אטומה למים. לאחר שיוף העץ, ניתן לצבוע את הדלת בשתיים או שלוש שכבות פוליאוריטן. זה יגן על הדלת מפני ריקבון ונזקים לאורך שנים רבות.

השלב הראשון בהתקנת דלת אטומה למים הוא הסרת רצועת מזג האוויר הקיימת. חשוב לקלף את הרצועה כ-10 ס"מ מפני משקוף הדלת, ולאחר מכן להכניס את רצועת מזג האוויר החדשה. תצטרך גם לחתוך את רצועת מזג האוויר החדשה כדי להתאים למסגרת.

מלבד היותה קלה להתקנה, דלת WPC היא מוצר בר קיימא וידידותי לסביבה. הוא עשוי מחומרים אקולוגיים, עמיד בפני פגיעות ועמיד.