קרמיקה למטבח

בחירת אריחי קרמיקה לרצפות מטבח

אם אתם שוקלים לשפץ את המטבח שלכם ותרצו לעדכן את מראה המטבח הישן שלכם, כדאי לכם לשקול להשתמש באריחי קרמיקה. אריחים אלה יש מספר יתרונות. לדוגמה, הם קלים לניקוי ואינם דורשים פתרונות ניקוי מיוחדים. בנוסף, הם עמידים בחום ובקיטור, מה שאומר שהם לא יאבדו את המשיכה האסתטית שלהם כאשר הם נחשפים לחום.

האם אריחי קרמיקה טובים למטבח?

אריחי קרמיקה הם אופציה נהדרת עבור רצפות מטבח, אבל יש להם כמה חסרונות. הם יכולים להיות קרים מאוד וקשים מתחת לרגליים, והם עשויים להיות חלקלקים כשהם רטובים. ייתכן שתרצה לשקול אריחים מרקם עבור המתיחה יותר. הם גם דורשים ניקוי קבוע. סוג זה של ריצוף הוא בדרך כלל יקר.

אריחי קרמיקה הוא גם פחות נקבובי מאשר פורצלן, כך שזה לא לספוג מים. אתה יכול להשתמש בו במפלס אחורי, אך עליך להיות בטוח לאטום אותו כראוי עם דיס. אריחי חרסינה עמידים יותר במים מקרמיקה, אך הם אינם משתלמים כל כך. אריחי קרמיקה, עם זאת, יש אפשרויות אינסופיות עבור סגנון ועיצוב, והם אופציה נהדרת תקציב ידידותי.

אריחי חרסינה הם אפשרות טובה נוספת לרצפות מטבח. הם עמידים לכלוך שוחקים, אשר יכול לגרד את פני השטח. רצוי להשתמש גם בשטיחים במטבח כדי שהלכלוך לא ימצא את דרכו בבית. אריחי חרסינה הם גם צפופים ועמידים, כך שלא תתקשו לנקות אותם. אריחי חרסינה הם גם חסיני אש, ולכן הם מושלמים לרצפות וקירות ליד הכיריים. אריחי חרסינה מעודנים זמינים במגוון צבעים, מרקמים וגימורים.

יתרון נוסף של אריחי קרמיקה לריצוף מטבח הוא המוכחות שלהם. הם יכולים לחקות סוגים שונים של אבן טבעית ועץ או סגנונות מונוטוניים נקיים. אתה יכול גם לבחור אריחי קרמיקה מזוגגים לעמידות מוגברת למים.

איזה סוג של אריח הוא הטוב ביותר עבור המטבח?

כשמדובר אריח מטבח, ישנם סוגים רבים ושונים לבחירה. אחד הפופולריים ביותר הוא אריח הרכבת התחתית, שהוא בחירה מצוינת עבור מטבחים רבים. זה גם קל מאוד להתקנה ומגיע בצבעים ודפוסים רבים ושונים. אפשרות נוספת היא אריח אגורה, שמוסיף פרטים למטבח ומגיע בצורות וצבעים שונים. לאריחי אגורה רבים יש גם גבול כהה שהופך אותם לאטרקטיביים עוד יותר.

אתה גם צריך לשקול כמה עמיד אתה רוצה את האריח להיות. המטבח הוא אזור תעבורה גבוהה, אז אתה רוצה משהו שהוא לא הולך לקרוע בקלות. בעוד אריח מקל על זול יכול להיות אופציה נהדרת עבור מטבח קטן, זה לא יחזיק מעמד זמן רב. בסופו של דבר תקבל קצוות קרועים ודבק קרוע, אז חפש אריח עמיד יותר שיכול לעמוד בשימוש המתמיד.

אריח פורצלן הוא אפשרות עמיד יותר. אריחי פורצלן עשויים מחומרים מזוקקים, מה שהופך אותם עמידים יותר למים מאשר אריחי עץ קרמיקה. אריח פורצלן הוא גם יקר יותר עמיד במים. אריחי חרסינה זמינים גם בצבעים ומרקמים רבים ושונים. בנוסף, ניתן לצבוע אריחים בעבודת יד למראה מותאם אישית.

אריחי שיש הם אפשרות נוספת לריצוף מטבח. חומר זה מוסיף אלגנטיות ומעמד למטבח. החומר מעוצב ווריד, ומגיע במגוון גימורים שונים. גימורים אלה יכולים להיות מכובסים, מלוטשים או מוברשים. החיסרון באריחי שיש הוא שזה קצת יותר קשה לנקות מאשר אריחי חרסינה.

כיצד לבחור אריחי קרמיקה למטבח?

בעת בחירת אריחי קרמיקה למטבח שלך, אתה רוצה לשקול מספר גורמים. אחד הגורמים החשובים ביותר הוא נקבוביות. אתה רוצה אריחים קלים לניקוי, מה שאומר שהם לא יספגו ריחות או כתמים. תרצה גם לוודא שהאריחים שתבחר הם כפור ועמידים בפני להבה. אריחי חרסינה הם גם אפשרות טובה למטבח שלכם, מכיוון שהם מאוד קשוחים ועמידים בפני כתמים.

שיקול נוסף הוא דפוס. יש הרבה דפוסי אריח שונים לבחירה, ואתה עלול למצוא את זה קשה לבחור רק אחד. התבנית הפופולרית ביותר למטבחים היא מרובעת, אך ניתן להשתמש גם באוקטגונים, מלבנים וצורות אחרות. אתה יכול גם להשתמש בשילוב של דפוסים וסגנונות שונים, כגון סל, כדי להוסיף עניין חזותי לרצפה שלך. אם יש לך מטבח קטן, ייתכן שתרצה לשקול דפוס אריח שברון, אבל אם יש לך שטח גדול יותר, דפוס אריח אדרה הוא אידיאלי.

אריחי מטבח הם דרך נהדרת להוסיף נופך אישי למטבח שלכם. הסוג הנכון יכול לגרום לחדר להרגיש נוח ומסביר פנים, תוך הפיכת המטבח לפונקציונלי יותר. עם זאת, חשוב לקחת בחשבון את המחיר, האחזקה והמראה של האריח שבחרת לפני שאתה קונה אותו. בעוד אריחי קרמיקה הוא עמיד, זה יכול גם להיות שרוט בקלות ולא אחיד.

לפרטים נוספים, לחצו: קרמיקה למטבח "ראי"