באילו מקרים ירי יונים אפשרי?

יונים עלולות להוות מטרד בתחומים רבים. הם לא רק פוגעים בתחמיץ ובמזונות אחרים, אלא שהם יכולים להפיץ מחלות, כמו גם לפגוע בבעלי חיים.

חקלאים והטרקטורים שלהם נאבקים לעתים קרובות עם שליטה בעשבים שוטים. למרבה המזל, קיימות שיטות יעילות כדי להרחיק את המזיקים הללו ולמנוע התנהגות הרסנית.

מהו ירי Roost?

ירי תרנגול הוא שיטת ירי חוקי כאשר ציפורים שוכנות באזורים מיוערים. זוהי טכניקה יעילה להפליא וניתן להשתמש בה על כל סוג עץ.

בעת ציד יונים, חיוני לקבוע מתי הזמן המועיל ביותר בשנה לירות בהן. טכניקות פיתוי וטיסה עובדות בצורה הטובה ביותר בקיץ, בעוד שצילומי תריסים מוכיחים את עצמם כמוצלח יותר במהלך החורף.

פיתוי היא שיטה המשמשת למשיכת יוני עצים על ידי הצבת יונים העתקות (פתיות) בשטח עשויות ניאופרן או פלסטיק. יונים אלו מחקות התנהגות האכלה ונועדו במיוחד למשוך אותן.

לעתים קרובות יונים נכנסות לשינה בלילה, משבשות את דפוס המעוף הרגיל שלהן ומקשות על הירי. סוג זה של ירי דורש יותר הסוואה משיטות אחרות ומהווה אתגר ייחודי.

האגודה ההומנית של ארצות הברית (HSUS) מתנגדת בתוקף לירי כדי לשלוט ביונים. מנהג זה הוא אכזרי ועלול לגרום למותם של ציפורים רבות שלא נפצעו. אולם בתנאים מסוימים, זה יכול להיות חוקי לירות ביונים באופן חוקי. אלה כוללים כאשר הירי מתבצע לשימור או לשימוש פנאי פרטי.

הרעלת יונים אינה מומלצת; זה עלול לגרום לבעיות רווחה חמורות עבור הציפורים, שעלולות להיכנע לעוויתות ולכאבים. יתר על כן, הרעלה עלולה לגרום לשברים בכנפיים אשר מגבירים את פגיעותם לטורפים.

מהו ירי בטיסה?

ירי יונים נעשה לרוב במסגרת תחרויות קופסאות או קולומבייר. יריות אלו כרוכות בשחרור היונים בזו אחר זו ממכשיר אוטומטי המשחרר אותן כאשר היורה נקרא.

אנשים לוקחים חלק באירועים האלה כדי לצבור נקודות על ידי ירי של ציפורים בטווח מסוים, בדומה לקרבות כלבים.

האגודה ההומנית של ארצות הברית מתנגדת בתוקף לתחרויות ירי בציפורים חיות, מכיוון שהן מפרות את חוקי האכזריות ברוב המדינות.

ישנן שיטות רבות שאינן קטלניות לחיסול יונים, כגון רשתות, לכידת תולים וחוטי ציפורים. אתה יכול גם לצמצם את האוכלוסייה שלהם על ידי לא להאכיל אותם מלכתחילה.

בעת צילום עבור החיתוך, הנושא הראשי שלך תמיד צריך להיות ממוקם ממש במרכז הפריים. זה יבטיח את התמונה החדה ביותר האפשרית מכיוון שעוצמת הרזולוציה של העדשה שלך היא הגבוהה ביותר בהגדרה המדויקת ביותר שלה באזור קריטי זה של המסגרת.

קומפוזיציה היא גורם חיוני שיש לקחת בחשבון בעת צילום תמונות. הזנחה לעשות זאת עלולה לגרום לאובדן של משהו חיוני וליצור תדמית בינונית.

לכן, אני תמיד מציע לצלם עבור היבול כשאפשר. פעולה זו יכולה לחסוך לך זמן בעריכה ולהבטיח שתהיה לך את התמונה האידיאלית לצרכים שלך.

לפרטים נוספים : ירי ביונים "טוהר הדברה"